ANNONS
Influencer Argentur är en del av© Bonnier Magazines & Brands AB, 105 44 StockholmTelefon: 08-736 53 00

Monas Universum ansvarar för det innehåll som publiceras på denna blogg. För frågor om innehållet kontakta mona@monasuniversum.se. Bloggen ligger på plattformen Tailsweep som använder cookies. För dessa cookies och de personuppgifter som kan komma att behandlas i samband med cookies ansvarar Bonnier Magazines & Brands AB. Mer information finner du här

Jag s a ju det!

Jobbet & jag

Vi skickar många paket. Det mesta är smide, men vi skickar även väldigt mycket ljus. I glasburkar. Vi packar in det ordentligt men lik förbannat så händer det ofta att det är krossat vid leverans. I början, och det händer fortfarande, satte vi 14000 lappar med texter som “Aktas”, “Ömtåligt”, “Glas” och “Hanteras varsamt”, men det var nästan så att man triggade dom för vi hade ännu fler reklamationer då.

En gång berättade någon för mig att han hade jobbat på DHL och “herregud om du visste hur paketen misshandlas!”

Och det här med att reklamera hos DHL … ehh, I don’t think so. Det ska skrivas papper, mailas och pratas i förbannelse. De har givetvis gjort det så jefla omständligt som möjligt. Har inte tid. Problemet för oss är att vi är med i en organisation som gör att vi skickar våra paket väldigt billigt, alltså är vi i beroendeställning. Hade vi varit ett stort företag så hade jag sagt “fuck you” och bytt.

Idag läser jag det här i Aftonbladet

mavbild 2014-11-11 kl. 08.12.13

DHL suger hästballe.

Jag s a ju det!

25
0

Genom att klicka på "Skicka" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

Mina highlights