Snacka om service

Idag är det påskdagen.

Alla äter ägg och springer omkring som yra hönor. Typ.

Själv satte jag i halsen när jag inte kunde komma in på min och talibanens semesterbokning. Trodde jag av misstag hade avbokat resan. Inte helt omöjligt när det gäller mig.

Så jag drar iväg ett mail till resebyrån. Och förväntar mig respons på tisdag. När alla har äggat klart.

Blir aningens förvånad när det inte ens tog två timmar för ett svar.

Jag reste med dom för några år sen och kan ju lätt säga att det kommer hända igen.

För jag älskar kundservice.

Tack Pernilla!

  1. Hej! Om det är ok skickar jag vidare ditt inlägg till Pernilla!! Pernilla är en kompis kompis och hon lär bli superglad!!!
    Helena

  2. Tant T skriver:

    Var glad för respons säger jag bara…
    Har väntat på min nya fån o en bärbar dator (teknikrevolutionerande hos oss) sedan 1:a mars o i torsdags ringde jag sur som attan till företaget som tillhandahåller dessa o fick veta att de låg hos posten men att jag kunde hämta ut dem med kollinummer.
    Två mil in med bil för att få reda på att de visst ligger hos posten men fem mil bort o inte kommer röra sig förrän efter helgen.
    Antiklimax…från att nästan kunna röra dem den 28:e till att tvingas vänta till den 2:a…:(

  3. M@rie skriver:

    Man blir ju så glad när man får ett så bra bemötande! Själv har jag mailat 3 företag i helgen inte fanken har jag fått något svar, det hade jag iof inte räknat med. Men er’e inte alltför orättvist här i livet:-)? Jag är såklart avis nu……hehe

  4. Åker snart iväg med Solresor igen 🙂 Om två veckor bär det av till Belek för lite golf med maken! Ska spela skiten av honom som vanligt… Hehe

  5. Kundservice är allt!

    Tjuriga människor och dåligt bemötande får mig
    att vägra handla i vissa butiker och från vissa företag.

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LOADING..